Clip pro-viaţă: „Întotdeauna un copil este dorit de cineva"

joi, 29 august 2013

| | |



"Alegerea" este un cuvânt care încearcă să ascundă realitatea. Avortul ne afectează pe toți, mai ales frumosul copil nenăscut care are valoare și scop. Aici este povestea lui Ryan Scott Bomberger a cărui mamă biologică, în ciuda durerii ei de neimaginat, a ales viața.

Traducerea clipului: 
Am fost născut şi adoptat în 1971.
Mama mea biologică a fost violată în 1970.
În ciuda durerii sale, a ales VIAŢA.
Diplomele mele: Student de Onoare, Diplomă de licenţă, Masterat, Mentor al tinerilor, Bursă academică completă etc.
O femeie a făcut o alegere altruistă astfel încât eu să pot iubi şi să fiu iubit...de frumoasa mea soţie...şi de cei patru copii care mă adoră.
Suntem toţi doriţi de cineva.









Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com