La
începutul lunii mai, o organizație
media pentru-viață a lansat o campanie în
mass-media americană destinată femeilor tinere de culoare aflate în criză de sarcină și
care iau în calcul avortarea copilului.
Heroic Media a
început să difuzeze un clip publicitar comercial intitulat
"Ultimatum". Acesta a apărut de mai mult de 60 de ori în lunile mai și
iunie la postul TV Black Entertainment Television (BET). El oferă
telespectatorilor și un număr de telefon
gratuit prin care pot suna la centre de criză de sarcină și
la alte organizații care le pot oferi sprijin
în salvarea vieții copiilor nenăscuți.
Spotul
TV prezintă o femeie de culoare așezată
pe scări care spune ”Am înțeles
că sarcina asta nu era în plan. Dar o să fie totul bine, ai să vezi. Crede-mă!"
Clipul
arată contradicția dintre dragostea necondiționată
a unui copil și afecțiunea schimbătoare a iubitului
care îi dă mamei copilului un ultimatum: ”Eu sau copilul.”
”Un
copil este o viață pe care tu ai adus-o pe
lume. Copilul te va iubi, la rândul lui, și va
avea nevoie de tine", continuă femeia în timp ce un copil ca un heruvim,
cu ochii larg deschiși, coboară în jos pe scări pentru
a se ghemui alături de ea.
La
finalul clipului, femeile care au nevoie de ajutor sunt încurajate să sune la
telefonul 1-866-866-2484 sau să trimită mesajul HELP4U la numărul 95495.
”Am
emis acest clip în trecut și am
avut răspunsuri foarte numeroase” a declarat Marissa Gabrysch, responsabilă cu
strategiile de marketing și
comunicare la Heroic Media pentru LifeSiteNews.com. ”În mod constant rafinăm și schimbăm detalii ale clipurilor
pentru a fi siguri că ele sunt pline de compasiune, clare și
eficiente în a invita o femeie să caute și să
găsească ajutorul de care are nevoie.”
Aceasta
este cea de-a patra campanie națională
a Heroic Media de anunțuri în ultimii doi ani. Prin
eforturile sale naționale de informare –
inclusiv campanii de televiziune naționale
și locale, de radio și
pay-per-click de publicitate – a reușit
sa pună în legătură 146.000 de femei cu centre de consiliere în criză de sarcină
și organizații de sprijin pentru mame însărcinate,
care oferă sprijin pentru îngrijirea prenatală, în anul 2011, contribuind
astfel la salvarea vieții copiilor nenăscuți.
Prin
acest clip organizațiile pentru viață
vizează 5,5 milioane de femei, din grupa de vârstă 18-34 ani.
Heroic
Media încearcă să ajungă cu mesajul de afirmare a vieții
în toate enclavele din America. Grupul a difuzat un clip în limba spaniolă destinat
femeilor hispanice, ”Podemos Ayudar" (”Putem ajuta”), pe Galavision,
Univision și canale TV naționale
de limbă spaniolă.
MTV
a respins o versiune a clipului anul trecut. Cu toate acestea, rețeaua
nu a avut obiecții cu privire la conținut,
iar Marissa Gabrysch este plină de speranță
că se va putea colabora în viitor. ”Ne străduim să ne întoarcem la MTV, pentru
că este un alt loc unde este prezent o mare parte din publicul la care vrem să
ajungem”, a declarat ea pentru LifeSiteNews.
”Ne dorim să ajungem la toate femeile care se confruntă cu sarcini neașteptate”,
a spus ea.
Clipul ”Teen
Angst” / ”Eu nu pot avea un cuvânt de spus? Pentru copilul meu?” prezintă o
adolescentă blondă se confruntă cu același ultimatum, care se simte presată să
avorteze. Acest clip a fost difuzat pe MTV, Bravo, TLC, ABC și
CW.
Anunțurile
de televiziune sunt doar o parte a activității firmei.
Viețile
a mii de femei au fost schimbate datorită clicurilor pe publicitate pe
internet. ”Cercetările arată că internetul este pe locul întâi unde majoritatea
femeilor caută informații
despre opțiunile
lor atunci când ele se confruntă cu o sarcină neașteptată”, a spus Marissa
Gabrysch. ”Vrem sa fim acolo, pe internet, să ajungem la femei acolo unde sunt
ele și atunci
când au nevoie de noi.”
Pentru
a sprijini efortul organizației,
puteți vizita saitul lor, HeroicMedia.org,
sau o puteți contacta pe Marissa
Gabrysch la 512-354-2888.
Sursă: LifeSiteNews
Proiectul de lege privind înfiinţarea cabinetelor de consiliere pentru criza de sarcină NU interzice avortul, ci sprijină femeia, copilul și familia!
Citiți aici textul proiectului.
Susţineţi acest proiect scriindu-le celor care pot lua o poziţie publică în această privinţă.
Cei care doresc să traducă din limba engleză mărturii ale femeilor care au trecut prin criza de sarcină sunt rugaţi să scrie un mail la adresa blog.stefania1@gmail.com. Dacă aţi trecut printr-o situaţie similară cu cele prezentate până acum şi puteţi da mărturie despre acest fapt scrieţi-ne pe aceeaşi adresă.
0 comments:
Trimiteți un comentariu