Mamă, tată, sunt pro-viață!

miercuri, 26 iunie 2013

| | |

Mărturia de mai jos este a unei tinere crescute într-o familie liberală în care în care avortul ori homosexualitatea erau considerate ca dezirabile. Surpriză, când fiica se face mare, constată că ea nu mai este de acord cu acestea. Explicația este foarte simplă: fiecare om are șansa dialogului cu Dumnezeu prin care se poate încredința de adevăr, dincolo de ceea ce a fost învățat să gândească. Așa se face că din ce în ce mai mulți adolescenți abandonează poziția pro-avort a părinților lor, fiindu-le clar că avortul înseamnă moartea unui copil. Al unui copil ca James, pe care chiar bunicii lui o forțau să îi ia viața.

În ziua în care am spus asta ultra-liberalei mele familii a fost de groază. Pentru că tata și mama au fost oamenii care, practic, au încercat să mă forțeze să avortez pe fiul meu (aka nepotul lor), atunci, în 2011. Dumnezeu știe că îi iubesc, dar atunci chiar m-am gândit serios că am terminat-o cu ei.

Trebuie să știți că în familia mea eu am fost întotdeauna cea care-mi păstram părerile pentru mine. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am făcut asta când am aflat la 17 ani că sunt însărcinată.

Sierra și soțul ei

 Îmi amintesc de câteva probleme dezbătute în familie în care am plecat capul și m-am dus în camera mea ca să nu spun ceea ce gândeam. Dar atunci gândurile parcă erau țipete, iar urechile îmi ardeau.

Este foarte interesant că de data asta am procedat altfel. Părinții mei ne-au încurajat mereu pe fratele meu și pe mine să spunem ce gândim. Și, pentru a fi sinceră, uneori am făcut-o. Am fost la un club gay-straight în liceu. M-am implicat într-un miting de pace. Dar să fiu împotriva convingerilor familiei mele?

Știu că transformarea mea spirituală s-ar putea să pară cu totul străină membrilor familiei mele, dar de fapt nu ar trebui să fie așa. M-au dus la biserică, m-au lăsat acolo și apoi m-au luat acasă. Iar eu am iubit Biserica. Întotdeauna L-am iubit pe Dumnezeu. Am iubit întotdeauna mesajul lui Iisus Hristos.

Acum, la 19 ani, iau aceste lucruri mult mai în serios și încerc să trăiesc ca un creștin în fiecare aspect al vieții mele. Am observat că Dumnezeu mi-a darurile pe care i le-am cerut de atât de mult timp. Am o voce. Am folosit mereu această voce în muzică, iar părinții mei au fost mereu uimiți de versurile mele, uneori foarte adânci și întunecate.

La un moment dat, urechile tale ard atât de tare încât simți că pocnesc! Ei bine, acum îmi folosesc vocea mea.

Le place să creadă că aceasta este o „etapa de la 20 de ani” și că eu cred că avortul este greșit doar pentru că sunt creștină. Oh, și că ar avea de-a face cu faptul că locuiesc în Texas, în Bible Belt.

Îmi pare rău că v-am șocat, oameni buni. Dar sunt pro-viață pentru multe, multe motive. Da, este adevărat că eu cred că Biblia este clară cu privire la această problemă. Dar nu e numai asta. Multă vreme mi-a fost greu să-mi impun să ignor datele științifice. Mi-a fost greu să-mi impun să cred că mărturiile oamenilor care au lucrat în industria avortului și au părăsit-o sunt „false”. Acum știu că acele fotografii ale copiilor avortați nu sunt photoshop-ate. Știu nenumărate femei care regretă avorturi lor. Soacra mea ieșea cu Norma McCorvey, adică cu Jane Roe din Roe vs. Wade, procesul prin care s-au legalizat avorturile. Ei bine, Norma, care a contribuit la a face avortul legal, este acum pro-viață!

Să fim serioși. Eu am întâlnit încă pe cineva care a trecut de la poziția pro-viață la poziția pro-alegere și are dovezi medicale să susțină cererea lui sau a ei.

Știu că credeți că e nepoliticos să te bagi în viața oamenilor, pentru că toți au motivele lor particulare pentru care își avortează copilul. M-am prins de asta. Dar, cu aceeași logică, dacă văd o fetiță că e lovit de un tip pe stradă, eu nu ar trebui să sun la 911 sau să intervin în vreun fel. Păi el trebuie să aibă un motiv personal pentru că a abuzat-o, nu?


Fiul lui Sierra, James

M-ați învățat să iau poziție împotriva nedreptății. Egalitate pentru toți. Ei bine, exact asta fac! Acesta este un genocid global! Nu am acoperit nici măcar jumătate din lucruri oribile despre industria avortului.

Atunci când am spus părinților mei că sunt pro-viață, am realizat că am terminat să încerc să nu-i calc pe alții pe degetele de la picioare. În fiecare zi, copiii mor din cauza avorturilor legale și ilegale în întreaga lume. Sunt un luptător pro-viață creștin, ceea ce înseamnă că încerc să fac asta din dragoste și înțelegere pentru oameni.

Și nu pot să vă spun cât de minunat este să vezi o mamă tânără că naște și îmi mulțumește pentru mesajul de viață pe care i l-am transmis! Așa că, dacă citești acest material și ajungi într-o situația similară, spune clar ce crezi! Fii mândru de a fi de partea vieții! Nu-ți fie frică să vorbești cu femeile și bărbații despre această alegere, cu adevărat finală, pe care o fac. Răspândiți mesajul pentru-viață, și este de lucru!

Vorbiți clar, vorbiți clar, oriunde vă aflați! Așa veți fi voi înșivă.

Prelucrare după LiveAction

Sierra Champion are 19 ani. Ea locuiește în Texas cu soțul ei și cu fiul lor de 19 luni, James. Îi place să cânte, să gătească, să scrie și să se uite la lucruri ciudate ca Dr. Who. Are blogul lucyricardoblog.blogspot.com unde încearcă să înlăture stigmatul mamelor tinere! Este pasionată de asta și de-abia așteaptă să vadă sfârșitul avorturilor!