de
Sarah Zagoeski, 5 februarie 2015, LifeNews.com
În
februarie 2010, eram la o petrecere Super Bowl cu câțiva amici din
facultate, în Elmhurst, Illinois. Îmi amintesc atât de bine nu
numai pentru că echipa din orașul meu, New Orleans Saints, îi
înfrângea pe Indianapolis Colts, ci și pentru că în anul acela
Focus on the Family (un ONG creștin american care ajută familiile)
au difuzat o reclamă TV cu Tim Tebow și mamă lui, Pam. Reclama,
„Sărbătoriți Familia, Sărbătoriți Viața” era diferită de
oricare altă reclamă pe care o văzusem pentru că transmitea
mesajul pro-viață la milioane de telespectatori.
Incredibil,
statisticile arată că Super Bowl XLIV era primul eveniment sportiv
care a depășit 100 de milioane de telespectatori. Și cifrele
inițiale au dezvăluit că 106.5 milioane de oameni au urmărit
reclama pe care Focus on the Family a difuzat-o în timpul meciului a
care a întrecut finala M*A*S*H din 1983 și vechiul ei record de
105.97 milioane de telespectatori.
Așa
cum LifeNews a raportat anterior, în 1985, familia lui Tim Tebow
locuia în Insulele Filipine ca misionari. Pam Tebow a contractat
amoebiază intestinală, cel mai probabil din apa de băut
contaminată. A intrat în comă și i s-au administrat medicamente
puternice pentru a combate infecția. S-a dovedit că era însărcinată
cu al cincilea copil al ei. Medicamentele au cauzat placenta să se
desprindă de peretele uterin, privând de oxigen pe copilul
nenăscut, Tim Tebow. Când Pam a realizat că era însărcinată,
doctorii au oprit administrarea medicamentelor, dar i-au spus că
dozele mari l-au vătămat deja pe Tim.
Doctorii
erau de părere că Pam era în pericol și că Tim fie nu va
supraviețui, fie va avea problem severe. Cel mai bun doctor pe care
l-au găsit atunci a sugerat ca Pam să avorteze. Dar Pam a refuzat
și astăzi îl stim cu toții pe Tim Tebow fundaș de fotbal
american.
Acum
Focus on the Family a anunțat că mesajul reclamei a fost atât de
puternic încât a salvat un copil de la avort. Într-un videoclip
recent, Susan Wood, o femeie însărcinată, îngrijorată și
indecisă, a explicat cum reclama a încurajat-o să aleagă viața
pentru copilul ei.
„Aceea
a fost seara în care am văzut reclama cu Tim Tebow”, a spus
Susan. „Astfel, am aflat de Focus on the Family. Am mers acasă și
m-am uitat încă o data la reclamă pe YouTube. Am navigat pe
website-ul lor, m-am uitat la clip după clip, apoi le-am trimis un
email celor de la Focus on the Family. Ei mi-au raspuns, iar în
secundă în care am citit emailul, practic am luat și decizia de a
păstra copilul; lucrurile pe care mi le-a spus au făcut sens
instantaneu. Și am știut că de fapt asta îmi doream în tot
timpul acela, că trebuia doar să am puterea de o a face. Asta a
fost tot, știam că păstrez copilul.”
Fetița
lui Susan, Avita Grace, are patru ani acum, iar cele două fac totul
împreună. Susan încheie astfel: „Mă gândesc la reclama aceea,
la Tim Tebow și la toți oamenii de la Focus on the Family zilnic.
Sunt atât de recunoscătoare. Dacă nu ar fi fost nicio reclamă la
Super Bowl… dacă n-aș fi mers la petrecerea aceea… dacă cineva
mi-ar fi răspuns la email într-un mod diferit… Nu voi putea
niciodată să-mi exprim îndeajuns dragostea și recunoștința.”
Traducere:
Ioana Giart
Preluare
de pe Știri pentru viață
Dacă
doriți să traduceți ca voluntar articole pro-viaţă din engleză,
franceză, spaniolă, italiană sau rusă, vă rugăm să ne scrieţi
pe adresa provalorimedia@gmail.com
În
afară de traducerea unor articole avem nevoie şi de voluntari care
să realizeze prescurtări în limba română ale unor articole din
engleză. Mai multe detalii le puteţi afla aici.
De
asemenea, căutăm corespondent voluntar pentru Republica Moldova.
0 comments:
Trimiteți un comentariu