8-28 aprilie: Misiunea Socială "Diaconia" a Mitropoliei Basarabia organizează campania "Masa bucuriei"

luni, 8 aprilie 2013

| | |


Mitropolia Basarabiei prin intermediul Misiunii Sociale „Diaconia" organizează în perioada 8-28 aprilie campania de Paşti „Masa Bucuriei". Proiectul este realizat pentru al patrulea an consecutiv şi are drept scop asigurarea alimentaţiei persoanelor nevoiaşe.

Campania cuprinde următoarele acţiuni:

- În instituţiile de învăţământ din capitală vor fi realizate lecţii sub forma unui joc de rol prin care elevii vor fi familiarizaţi cu problemele bătrânilor singuratici şi cu posibilităţile de susţinere a acestora.

- Pe 27 şi 28 aprilie în mai multe reţele de supermarketuri din Chişinău, Cahul, Orhei şi Edineţ va fi organizată o colectă de produse alimentare neperisabile: peste 200 de tineri voluntari îi vor îndemna pe cumpărători, ca în afară de produsele achiziţionate pentru familie, în preajma Sărbătorilor de Paşti, să doneze produse pentru susţinerea celor nevoiaşi.

Toate resursele acumulate în campanie vor deveni prânzul cald al beneficiarilor cantinei sociale mobile „Aproape de Aproapele" (recent lansată în Chişinău) care va deservi zilnic 150 de persoane nevoiaşie. De asemenea, donaţiile din teritoriu vor ajunge sub formă de pachete alimentare la bătrânii singuratici asistaţi de centrele parohiale.

Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia": „În perioada Postului Mare, când fiecare aşteaptă miracolul Învierii, Biserica ne îndeamnă să fim mai buni cu aproapele nostru. Pentru al patrulea an consecutiv, Misiunea Socială „Diaconia" organizează Campania de Paşti „Masa Bucuriei", care, an de an ia amploare, implică tot mai mulţi oameni şi mai multe localităţi. Ca de fiecare dată, finalitatea acestui proiect va fi prânzul cald pentru oamenii aflaţi la limita existenţei. Gesturile mici, orientate spre acelaşi scop, generează schimbări mari. Acest act filantropic e un gest de milostenie, care, repetat pe parcursul anului de mai mulţi oameni, devine o posibilitate de a rezolva nevoile confraţilor noştri, fără să aşteptăm să ne hrănim sărmanii din milostenia străinilor."

Campania „Masa Bucuriei" 2013 se desfăşoară cu binecuvântarea ÎPS Petru, Arhiepiscop al Chişinăului, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiurilor, cu acordul Ministerului Educaţiei al Republicii Moldova, precum şi cu susţinerea:

Partenerilor: Fourchette, Everest, Linella, Green Hills, Shopping MallDova, Fagur, Sanin

Partenerului media general: Moldova 1 şi Radio Moldova

Partenerilor media: Radio Chişinău, Ziarul de Gardă, Unimedia, Adevărul Moldova, ŞtiriLocale, CivicMd, Euro TV, Busuioc TV, Radio Noroc, Noroc TV, OWH Studio, AndiMax Media, Troleibus.md, DMG Marketing, Agenţia publicitate „Standart".