Mitropolia Basarabiei prin
intermediul Misiunii Sociale „Diaconia" organizează în perioada 8-28
aprilie campania de Paşti „Masa Bucuriei". Proiectul este realizat pentru
al patrulea an consecutiv şi are drept scop asigurarea alimentaţiei persoanelor
nevoiaşe.
Campania cuprinde
următoarele acţiuni:
- În instituţiile de
învăţământ din capitală vor fi realizate lecţii sub forma unui joc de rol prin
care elevii vor fi familiarizaţi cu problemele bătrânilor singuratici şi cu
posibilităţile de susţinere a acestora.
- Pe 27 şi 28 aprilie în mai
multe reţele de supermarketuri din Chişinău, Cahul, Orhei şi Edineţ va fi
organizată o colectă de produse alimentare neperisabile: peste 200 de tineri
voluntari îi vor îndemna pe cumpărători, ca în afară de produsele achiziţionate
pentru familie, în preajma Sărbătorilor de Paşti, să doneze produse pentru
susţinerea celor nevoiaşi.
Toate resursele acumulate în campanie vor
deveni prânzul cald al beneficiarilor cantinei sociale mobile „Aproape de
Aproapele" (recent lansată în Chişinău) care va deservi zilnic 150 de
persoane nevoiaşie. De asemenea, donaţiile din teritoriu vor ajunge sub formă
de pachete alimentare la bătrânii singuratici asistaţi de centrele parohiale.
Igor Belei, directorul
Misiunii Sociale „Diaconia": „În perioada Postului Mare, când fiecare aşteaptă
miracolul Învierii, Biserica ne îndeamnă să fim mai buni cu aproapele nostru.
Pentru al patrulea an consecutiv, Misiunea Socială „Diaconia" organizează
Campania de Paşti „Masa Bucuriei", care, an de an ia amploare, implică tot
mai mulţi oameni şi mai multe localităţi. Ca de fiecare dată, finalitatea
acestui proiect va fi prânzul cald pentru oamenii aflaţi la limita existenţei.
Gesturile mici, orientate spre acelaşi scop, generează schimbări mari. Acest
act filantropic e un gest de milostenie, care, repetat pe parcursul anului de
mai mulţi oameni, devine o posibilitate de a rezolva nevoile confraţilor
noştri, fără să aşteptăm să ne hrănim sărmanii din milostenia străinilor."
Campania „Masa
Bucuriei" 2013 se desfăşoară cu binecuvântarea ÎPS Petru, Arhiepiscop al
Chişinăului, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiurilor, cu acordul
Ministerului Educaţiei al Republicii Moldova, precum şi cu susţinerea:
Partenerilor: Fourchette,
Everest, Linella, Green Hills, Shopping MallDova, Fagur, Sanin
Partenerului media general:
Moldova 1 şi Radio Moldova
Partenerilor media: Radio
Chişinău, Ziarul de Gardă, Unimedia, Adevărul Moldova, ŞtiriLocale, CivicMd,
Euro TV, Busuioc TV, Radio Noroc, Noroc TV, OWH Studio, AndiMax Media,
Troleibus.md, DMG Marketing, Agenţia publicitate „Standart".
Sursă: Diaconia Moldova
0 comments:
Trimiteți un comentariu