Fotografia unui copil ieşind din uter în timpul unei cezariene s-a răspândit în mod viral

marți, 26 februarie 2013

| | |


de John Jalsevac


02 ianuarie 2013, (LifeSiteNews.com) -  Când Alicia Atkins a postat pe Facebook o fotografie făcută de soţul ei în timpul naşterii prin cezariană a crezut că va fi vizualizată numai de prieteni, însă imaginea a atras atenţia a mii de persoane care nu o cunoşteau pe Alicia şi chiar mass-mediei.

Fotografia o arată pe fiica nou-născută a Aliciei, Nevaeh ("heaven" -cer scris invers), în timp ce scoate mânuţa din uter şi apucă degetele înmănuşate ale medicului. 

Surprinsă fiind de miile de vizualizări de pe Facebook, Alicia a declarat: "Nu ne-am imaginat că vom primi atâtea aprecieri pozitive. Ne-am aşteptat mai degrabă reacţii negative. În schimb "toată lumea a crezut că a fost cel mai bun lucru din lume."

Alicia a postat fotografia pe 26 decembrie. Atunci ea scria:

Acest lucru s-a întâmplat acum 10 săptămâni, când am avut o cezariană, şi Dr. Sawyer mi-a rupt apa iar fiica mea a ieşit afară din burta mea şi l-a apucat pe Dr. S de deget iar soţul meu a surprins acest moment special. 

"Sunt foarte încântată de această fotografie", a declarat Alicia adăugând că "E ceva care o să-mi amintească totdeauna despre acest moment." 

Fericita mamă a mulțumit, de asemenea, medicului ei obstetrician şi a mai spus că a imprimat pe pânză fotografia pentru a i-o face cadou doctorului. 

Soțul Aliciei, Randy, a descris momentul în care a luat fotografia. "Doctorul m-a strigat şi mi-a zis: Hei, mi-a prins degetul!" a spus Randy celor de laazfamily.com. 

"Așa că am fugit repede şi am făcut fotografia şi sunt foarte încântat de ea. Este o imagine uimitoare." 

Fotografia se asemănă în mod izbitor cu o alta, chiar mai celebră (şi la fel de controversată), făcută de fotograful Clancy Michael. Această fotografie arată micul pumn al unui copil nenăscut, de 21 săptămâni, aflat în creştere în pântecele mamei sale, şi care apucă degetul unui medic în timpul intervenţiei chirurgicale fetale. 

Clancy, care fusese angajat de cei de la USA Today pentru a fotografia operaţia a devenit de atunci activ în mișcarea pro-viață.

Sursă: LifeSiteNews