Gestul impresionant al unui tânăr de 19 ani angajat la un fast-food

vineri, 11 iulie 2014

| | |



Un restaurant fast-food Dairy Queen din Minnesota a fost asaltat de numeroase apeluri telefonice, sute de comentarii și a avut parte de o creștere a profitului după ce o poveste despre felul în care Joey Prusak, managerul de 19 ani angajat acolo, a luat apărarea unei persoane oarbe a devenit virală pe Reddit.

Joey Prusak, care lucra la popularul restaurant fast-food de aproape cinci ani, a relatat pentru TheBlaze Wednesday că a fost „șocat” și de-a dreptul „dezgustat” de ceea ce i s-a întâmplat unei persoane nevăzătoare.

Prusak a povestit cum unul dintre clienții săi fideli, un bărbat nevăzător, a intrat în restaurantul Dairy Queen-ul la care el lucra. Când bărbatul a scos portofelul pentru a plăti, o bancnotă de 20 de dolari i-a căzut din buzunar. O doamnă mai în vârstă din spatele bărbatului orb, a luat repede bancnota de pe podea și a pus-o în poșeta ei.

Atunci Prusak s-a hotărât să acționeze.

„Ea a venit la tejghea și am rugat-o să înapoieze bancnota de 20 de dolari domnului căruia îi aparținea. S-a uitat la mine cu o privirea care părea să spună că nu știe despre ce vorbesc”, a spus Prusak, în relatarea sa pentru TheBlaze.

„Am rugat-o din nou să o returneze iar ea a spus: Nu, este a mea, tocmai ce am scăpat-o. I-am spus că nu am de gând să o servesc dacă este lipsită de respect și fură banii cuiva fără remușcări.”

Atunci, femeia a devenit agresivă și a început să îl înjure pe Prusak, care a rămas ferm pe poziție încercând să fie în același timp politicos.

„Doamna începuse să se înfurie de-a dreptul…să înjure și așa mai departe. Am rămas relativ calm, deoarece am de-a face cu clienți zilnic. Totuși, ea a continuat să înjure și am rugat-o să părăsească incinta. I-am spus că dacă nu are de gând să înapoieze banii, trebuie să plece imediat.”

Atunci a plecat nervoasă, a spus Prusak.

Cu toate astea, ceea ce a făcut managerul de 19 ani după aceea, i-a uimit pe clienții care au văzut incidentul în timp ce așteptau la rând.

„Ce s-a întâmplat după aceea a fost cu totul neașteptat”, a scris un client anonim într-o scrisoare către Dairy Queen, care a fost ulterior postată pe Reddit, făcând povestea virală. „Angajatul dumneavoastră s-a apropiat de tânărul orb, și-a scos portofelul și i-a spus: „Domnule, din partea Dairy Queen, doresc să vă dau cei 20 de dolari pe care s-a întâmplat să îi scăpați pe podea în timp ce plecați de lângă tejghea.”

„Am fost șocat de generozitatea de care a dat dovadă angajatul dumneavoastră, dându-i bani din propriul portofel clientului, deoarece o doamnă a decis să fure ceva ce nu îi aparținea”, a continuat clientul în scrisoare.

Prusak a spus că a făcut ceea ce trebuia și ceea ce era corect să facă.

„Am simțit că nu a fost corect să fie jecmănit de doamna respectivă”, a spus el. „Nu era o situație dreaptă, corectă.”

„Am fost dezgustat”, a adăugat Prusak, subliniind faptul că îl serve
ște în mod frecvent pe bărbatul orb.

De când scrisoarea către Dairy Queen venită de la un client anonim, a fost postată pe Reddit, povestea a devenit virală, având drept rezultat o îmbunătățire a afacerii din Minnesota aceasta primind sprijin și devenind foarte populară.

Prusak a spus că profitul s-a dublat în zilele care au urmat și că numeroși clienți l-au sunat să îi mulțumească.

Dar reacția șefului său a fost una pe care o va ține minte pentru totdeauna.

„Mi-a scris într-un bilețel pe care mi l-a pus într-un plic: <Ești genul de om pe care sunt mândru să îl cunosc>. Asta a însemnat mult pentru mine.”

Traducere: Claudia Pantazi



Dacă doriți să traduceți ca voluntar articole pro-viaţă din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă, vă rugăm să ne  scrieţi pe adresa provalorimedia@gmail.com sau redactievremuri@gmail.com

De asemenea, căutăm corespondent voluntar pentru Republica Moldova.