Omul care a salvat 1000 de copii de la avort în numai 3 ani

miercuri, 4 decembrie 2013

| | |

 

de John Jalsevac, 15 august 2013

Conform spuselor doctorilor care l-au tratat, John Barros nu ar trebui să fie în viață. 
 
Având în vedere lupta cu cancerul care a presupus patru operații, cele două anevrisme cerebrale care au necesitat alte două operații și accidentul în care a fost implicat când a fost lovit de o mașină, ceea ce a însemnat încă multe alte operații, este un miracol că Barros poate înfrunta și, mai mult decât atât, poate și menține programul atât de epuizant pe care îl are. 
 
Nouă ore pe zi, șase zile pe săptămână, Barros supraveghează Clinica pentru Femei Orlando, una dintre cele mai notorii clinici de avorturi efectuate le termene înaintate, unde predică Evanghelia și oferă o alternativă femeilor aflate la un pas de avort. 
 
Pentru el nu există misiune mai valoroasă. Ca dovadă stă faptul că în ultimii 3 ani de consiliere pe stadă, Barros a ajutat peste 1000 de femei să se răzgândească și să-și păstreze copilul. Însă pentru toate orele petrecute în rugăciune și asistență, Barros insistă că nu are niciun merit.   
 
Povestea fiecărei fete care vine la clinică este diferită, însă „răspunsul este același”, afirmă el. „Răspunsul îl găsim întotdeauna în Iisus Hristos. Pentru asta suntem noi aici, pentru a le îndruma către Iisus Hristos.” 
 
„Eu sunt prezent alături de ele, pentru ca Hristos să lucreze pentru ele ” 
 
În legătură cu tot efortul fizic pe care îl depune, Barros afirmă: „Uitându-mă înapoi văd cum Dumnezeu m-a smerit... Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru acest lucru, deoarece astfel am înțeles că el este atotputernic și stăpân a toate.” 
 
Barros, un om al cărui glas încet și cald constrastează cu forța convingerilor sale și a misiunii pro-viață, este protagonistul unui film de scurt metraj produs de Phil Leclerc în cadrul agenției de film Leclerc Brothers. 
 
„Ca producător de film am văzut multe lucru care creează impact, în toată lumea”, spune Phil în film. „Însă, când un prieten mi-a împărtășit pentru prima dată ceea ce face John în Orlando, mi s-a părut aproape incredibil”. 
 
După aproape un an de insistențe, Leclerc a primit de la Barros permisiunea de a petrece o săptămână urmărindu-l cum încearcă să le facă să se răzgândească pe femeile venite să avorteze, întorcându-le de la ușile clinicii și ghidându-le spre cei ce le pot oferi asistență. 
 
În jur de 400 de avorturi au loc lunar la Clinica pentru Femei Orlando, instituție deținută de James Scott Pendergraft IV, același doctor care a fost sancționat cu 36.7 milioane de dolari pentru implicarea în anul 2004 într-un avort, în urma căruia copilul a rămas în viață, însă cu leziuni grave. Pendergraft, căruia i-a fost suspendată licența de 5 ori de-a lungul anilor pentru alte acuzații de malpraxis, mai deține și alte firme.
 
Lupta cu influența copleșitoare a avortului nu a fost una ușoară. Barros își amintește cum în urmă cu trei ani, când a decis să urmeze acest program full time de consiliere stradală, stătea în incinta instituției Orlando și se ruga: „Doamne, dacă într-adevăr vrei ca eu să predic acestor oameni necontenit, Te rog ai grijă de familia mea”.
 
Barros adaugă: „Și adeseori, prin adevărate minuni, El a avut grijă de noi.”
 
Nădejdea lui Barros este ca acest scurt-metraj despre munca lui să inspire și alți oameni să-i urmeze drumul. Despre acestea scrie și pe site-ul whowillstand.net, unde încurajează și pe ceilalți să fie consilieri voluntari.
 
„După cum puteți vedea, nu arăt ca Brad Pitt, ci mai curând ca Shrek. Sunt dezavantajat în multe feluri, însă Hristos iubește să lucreze prin oameni neputincioși”, scrie Barros pe pagina Youtube unde este postat filmul. „Hristos cheamă pe oameni să îndrăznească, de aceea vă rog să mergeți să vedeți ce poate face El prin voi.” 
 
Mărturia unei femei: „Am trecut printr-o luptă spirituală, să-l țin sau să-l scot afară, însă datorită lui John am păstrat copilul și de atunci m-am schimbat  radical, simt că trăiesc, sunt fericită, sunt o altă persoană, nu mai plâng tot timpul, sunt o persoană complet diferită. Am trecut printr-o perioadă... s-a dat o luptă in interiorul meu, o luptă spirituală, parcă venea diavolul și-mi spunea să o fac și apoi Dumnezeu îmi spunea să nu fac asta și se luptau în interiorul meu. Și John m-a ajutat să aleg să nu o fac... Mulțumesc!” 
 
 
Traducere: Iulia Elena Catargiu
 
Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com