Record mondial de participare la semimaraton stabilit de o fetiţă de 6 ani ce a alergat pentru o grupare pro-viaţă

miercuri, 6 noiembrie 2013

| | |





22 octombrie 2013

Keelan Glass a făcut la 6 ani ceva ce mulți adulți nu pot spune că au făcut sau că vor face vreodată - a alergat o jumatate de maraton în mai puțin de trei ore.

Faptul că fetița din Texas a alergat 21 de km pentru o cauză pro-viață, a făcut ca ea sa fie cea mai tânără persoană care a făcut așa ceva vreodată. Și aspiră la mai mult.

Conform The Dallas Morning News, fetița de doar 1 m și 16 kg vrea să alerge 42 de km, adică un maraton întreg, până la vârsta de 10 ani.

Pe 12 octombrie 2013, la maratonul Shoutdown Half ce se organizează în Dallas, fetița a realizat timpul de 2ore 46 minute și 31de secunde.

Cum se descurcă cu o asemenea distanță?

„Dumnezeu mă ajută să continui să alerg”, a declarat fetița de 6 ani înainte de maraton, postului de televiziune KTXS. Mama ei, Tracy, ea însăși o alergătoare la triatlon, a fost acolo tot timpul.

Ea a mai declarat : „Ne-am aliniat lângă cei care dau startul pentru cursa de două ore și jumătate, iar unul dintre ei a întrebat: Câti dintre voi sunt pentru prima oară la acest semimaraton? Keelan a ridicat mâna și a fost întrebată dacă aleargă tot acest semimaraton, iar ea a raspuns : Da, uraa !”

Deci cum reușește o fetiță de 6 ani să alerge un semimaraton? Milă după milă.

Am ajuns la mila 6 (aprox. 10km) și am întrebat-o: „Cum te simți?” și ea a răspuns: „Minunat, hai să alergăm pana la 8 (aprox 13 km)”. Am zis: Bine, alergăm până la 8” și când am ajuns acolo ,am întrebat-o iar: „Cum te simți?” și mi-a zis: „Hai, putem ajunge pâna la 10 (aprox 16 km). Și am continuat să alergăm în ritmul ei”, a spus Tracy.

The Association of Road Racing Statisticians a declarant-o pe Keelan drept cea mai tânără participantă la semimaraton.


Tracy a mai declarat că fiica ei nu pare să realizeze ce înseamnă recordul mondial pe care l-a stabilit, acela de cea mai tânără persoană care a alergat un semimaraton. În schimb, Keelan este concentrată pe banii pe care i-a strâns, bani pentru Centrul local pentru femeile însărcinate. Potrivit KTXS, începând cu 17 octombrie  a strâns 2.855$ pentru Pregnancy Resources of Abilene.

În timp ce cursa nu a pus restricții referitor la vârsta de participare, unii s-au întrebat dacă Keelan nu este prea mică pentru a parcurge o asemenea distantă.

Tracy a mai spus că, înainte ca Keelan să înceapă să se antreneze pentru semimaraton, ea și sotul ei au cerut părerea medicilor.

Cât despre dorința fetei de a parcurge un maraton întreg în doar 4 ani de acum, Tracy e un pic sceptică.

„Doar pentru că ar putea, nu sunt sigură că este un motiv suficient de bun să facă asta”, a declarat Tracy pentru cei de la Morning News. „În calitate de mamă, va trebui să mă documentez foarte bine înainte ca asta să se întâmple”.

Sursă: The Blaze
Traducere: Iuliana Onea

Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com