„Nu mă iubea... de fapt voia acel ceva." / Mii de tineri îşi păstrează fecioria până la căsătorie (5)

joi, 7 noiembrie 2013

| | |





Mă numesc Mihaela şi aş vrea să vă povestesc un lucru care mi-a schimbat viaţa radical, cu ajutorul lui Dumnezeu. Am avut o relaţie cu un băiat timp de doi ani de zile. Mi-a propus de foarte multe ori după un an de relaţie să avem relaţii intime. Am încercat să îi explic motivele pentru care nu vreau să săvârşesc acest păcat, pentru că e păcat şi pentru că dacă avem de gând să ne căsătorim ar fi cel mai indicat să aşteptăm.

După ceva timp am început să avem neînţelegeri din ce în ce mai dese şi de foarte multe ori am fost pe punctul de a ne despărţi. La un moment dat după foarte multe insistenţe, am cedat. Înainte de a se întâmpla îmi repeta mereu că mă iubeşte... dar nu mă iubea, de fapt voia acel ceva... eram atât de tristă şi mă chinuia gândul acesta şi mă făcea să mă simt inferioară.

Lucrul acesta s-a întâmplat atât la insistenţele lui, cât şi la sfaturile "prietenilor" mei.

După câteva luni după ce mi-am făcut prieteni în adevăratul sens al cuvântului, după ce am vorbit cu părintele duhovnic, m-am gândit ce ar fi dacă i-aş explica ce trăiesc eu, şi să îl rog (chiar l-am rugat, nu i-am sugerat doar) ce ar fi să ne recăpătăm fecioria până la căsătorie. A avut o reacţie la care nu m-aş fi aşteptat. Am început din nou să ne certăm foarte des. Am început să mă rog foarte mult la Maica Domnului să mă ajute să ies din asta, şi cu ajutor am avut curajul să spun: „Gata!”... şi să îmi reiau viaţa, trăind curat până la căsătorie, aşa cum trebuie.

Mi-a fost foarte greu la început, pentru că se pare că am ţinut la el, dar din nou a venit ajutorul Maicii Domnului. Aş vrea să fie tineri care să ia aminte la povestea mea, deşi mi-aş dori să nu fie nevoie. Trebuie să nădăjduim mereu în ajutorul Maicii Domnului şi al Fiului ei, Iisus Hristos, pentru că nu putem face nimic fără rugăciune!

Doamne, ajută!


Mulțumim Asociaţiei Ortodoxia Tinerilor pentru amabilitatea de a ne fi permis reproducerea unor fragmente din cartea „Mii de tineri îşi păstrează astăzi fecioria până la căsătorie”.

Dacă doriți să trimiteți o mărturie personală, vă rugăm să o faceți, noi asumându-ne sarcina de a o transmite și portalului ortodoxiatinerilor.ro, care a inițiat această campanie.