În urmă cu trei luni eram de partea celor care aprobă avortul

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

| | |



De Danica Keeton
30 Octombrie 2012 (Bound4Life.com) – Hotărârea ta nu te afectează numai pe tine, ci îi influenţează şi pe cei din jurul tău.
Până la sfârşitul lui iulie a acestui an am fost pro-alegere în ceea ce priveşte avortul. Ştiu că pare greu de crezut că cineva ca mine chiar ar putea spune asta pentru că sunt credincioasă. Am fost în Biserică toată viaţa mea. Am fost crescută de nişte părinţi care mi-au dat învăţături morale minunate. Am fost şi la şcoala de duminică, la biserică. Am auzit, am citat şi am şi cântat din rugăciunile în favoarea vieţii şi pentru stoparea avorturilor. Am fost martoră la chemarea lui Lou Engle pentru asta şi am văzut pozele celor care şi-au lipit o bandă roşie peste gură, inscripţionată "Life"/Viaţă, care stăteau în faţa clinicilor Planned Parenthood, şi chiar le-am admirat îndrăzneala de a lua atitudine. Credeam că ceea ce făceau era extraordinar, dar pur şi simplu nu era pentru mine. Şi nu aveam absolut nici o bănuială că gândeam prost. Considerăm avortul ca fiind greşit şi nu l-aş fi susţinut într-o situaţie normală.
Cu toate acestea, excepţiile privind avortul aveau în mintea mea foarte mult sens. Vreau să spun că pare de bun simţ ca atunci când o persoană este violată aceasta ar trebui să aibă opţiunea de a avorta. Am fost de acord cu asta, adică... violul este o crimă, nu? Părea logic. Mai era de asemenea şi faptul că uneori poate fi mai sigur pentru o femeie să avorteze decât să ducă sarcina până la capăt. Părea să aibă mai mult sens faptul de a salva viaţa unei femei în schimbul salvării unui copil care încă nici nu era născut. Dar cel mai important argument al meu a fost că da, avortul este greşit... dar totuşi femeile ar trebui să aibă dreptul de a alege ce să facă cu propriul lor corp. Totuşi, indiferent de părerea mea despre asta, ştiam că nu voi face niciodată un avort, aşa că nu-mi prea pasă de felul în care gândeam. Şi eram liniştită cu asta.
Vara aceasta am întâlnit pe cineva care era absolut 100% pro-viaţă. Când am întâlnit-o prima dată, dorinţa ei de a vedea terminarea avorturilor m-a zdruncinat puţin. Nu numai că era convinsă că avortul este ceva greşit, dar era evident că era hotărâtă să vadă avortul încheiat în totalitate. Această fată ura avortul atât de mult încât nu susţinea nici chiar companiile care finanţau organizaţia Planned Parenthood. Să fiu sinceră, mi s-a părut puţin ciudat la început. Totuşi, pe măsură ce o cunoşteam mai bine, vedeam cu adevărat dragostea ei pentru nenăscuţi. Ea nu era felul acela de om care să urle la cineva şi să îi spună că va ajunge în iad pentru că şi-a ucis copilul nenăscut. Era diferită... îi pasă cu adevărat. Când vorbea despre asta, îi vedeam durerea adevărată pentru faptul că vieţi inocente sunt luate zilnic. Pe faţa ei ar curge lacrimi dacă ar vorbi despre dragostea pe care şi-ar fi dorit s-o arate femeilor care au făcut deja avorturi. Am văzut-o cu inima frântă pentru oameni pe care nici măcar nu i-a cunoscut. Am văzut-o cât de mult îi iubeşte şi ştiu că are inima curată.
Când am observat cât de afectată era în ceea ce privea avortul, nu m-am putut abţine să nu-mi analizez propria mea poziţie pe această temă. Am re-evaluat modul în care gândeam despre problematica vieţii vs. problematica alegerii şi pentru prima dată am înţeles cu adevărat că viaţa începe chiar de la concepţie. Am înţeles că un copil care se află în uter este tot un copil şi nu doar un "ţesut". Datorită atitudinii hotărâte a prietenei mele, ceva ce alesesem să ignor a devenit real pentru mine. M-am trezit că aveam şi vise despre avort. Dacă vedeam un copil într-un magazin undeva, îmi era foarte greu să nu plâng. A fost chiar o schimbare pentru mine.
Viaţa pe care prietena mea o trăieşte şi pasiunea pe care o are pentru copii a fost prea mare ca să o pot ignora. Şi nu va şti cât de profund m-a marcat atitudinea ei de susţinere a vieţii până nu va citi acest blog.
Nu-ţi pierde hotărârea. Indiferent dacă eşti decis să lupţi împotriva avorturilor, în favoarea copiii orfani, pentru naţiuni, contra traficului sexual, sau pentru salvarea celebrităţilor... toate contează. Şi nu ai idee pe cine vei influenţa fiind doar tu însuţi şi arzând pentru ceea ce Dumnezeu a pus în inima ta să ardă.