Schior canadian medaliat la olimpiadă, inspirat de fratele său care suferă de dizabilităţi

vineri, 14 februarie 2014

| | |



de Jill Stanek

Schiorul canadian Alex Bilodeau, primul schior de freestyle care a câştigat două medalii de aur la rând, explică ce l-a motivat: 

„Când sunt pe schiuri, colegii mă inspiră. Mă determină să fiu zilnic tot mai bun, să merg mai repede, mai departe. Dar un efort de pregătire de patru ani e foarte lung. Aşa că dimineaţa, când mă trezesc, fratele meu este cel care se află alături de mine”.


Într-un reportaj prezentat la NBC, Alex Bilodeau spune despre fratele lui, Frederic, care are paralizie cerebrală: „Eu mă plâng de orice. În schimb el, care are toate motivele din lume să o facă, nu se plânge niciodată. Şi ştiţi de ce? Îi place viaţa. Ia ce e mai bun din ea”.

Traducere: Ştefana Totorcea