Am plâns ca niciodată până atunci-un apel de la Rebekah O'Brien, LifeSiteNews

sâmbătă, 28 septembrie 2013

| | |

Rebekah O'Brien, social media coordinator, LifeSiteNews.com

Dragă Prietene,

Lucrez pentru LifeSiteNews de un an şi ceva. E timpul să-ți spun cum am învățat să cred în ceea ce fac.

La început, aproape că nu credeam în munca mea.

Nu este vorba că nu eram pro-viață. Eram. Dar am fost întotdeauna o persoană apatică. Poţi să crezi în ceva şi „să nu îţi impui credinţa ta altora.”

Nu am fost deloc activă în comunitatea mea. Nu știam prea multe despre Centrele de criză a sarcinii. De asemenea, nu am privit adopţia decât ca pe o chestiune de care oamenii se interesează doar atunci când îşi doresc să aibă copii dar nu pot.

Nu mă înţelege greşit, ideea de avort mă deranja, dar era mai uşor să nu mă gândesc la asta. Aşa că nu am făcut-o. Chiar și după ce am fost angajată, am încercat să nu mă las atinsă de ceea ce citeam.

Apoi, într-o zi, după aproximativ trei săptămâni de când începusem munca, am citit un mesaj de la unul dintre fanii noştri de pe Facebook.

Mesajul era scurt, constând într-o întrebare:

„Ai văzut vreodată filmul pro-viaţă: „Eclipsa rațiunii”? Este foarte puternic. Puteți vedea totul pe YouTube”.

Fanul nostru atașase un link către video. Am dat clic. M-am gândit: „Presupun că ar trebui să fiu informată. Ar trebui să știu cu ce mă lupt.”

Nimic nu m-a pregătit pentru ceea ce urma să văd.

Naratorul, fostul doctor avorţionist, Bernard Nathanson, descrie ceea ce se întâmpla pe măsura desfăşurării filmului. Este un film cu imagini cu un impact emoţional incredibil. Descrierea lui suna cam aşa:

Și acum, avorţionistul este pe cale de a ajunge în uter cu instrumentul de apucare, pentru a dezmembra copilul. Bucată cu bucată, membrele sunt scoase. Apoi porțiuni ale spatelui, coloanei vertebrale și trunchiului .... ”

Cred că aveţi idee despre ceea ce vedeam pe ecran.

Nu am închis ochii. Până în ziua de azi, mă întreb de ce nu am închis ochii. M-am uitat. Am urmărit un film ce prezenta un avort în al doilea trimestru de sarcină, care a avut loc la mijlocul anilor '80.

M-am născut în mijlocul anilor '80.

Acel băiețel ar fi avut astăzi aproximativ vârsta mea. Iar eu am vizionat un film cu moartea sa. Am văzut un om într-un halat alb omorându-l. În mod legal.

În acea noapte nu am dormit. Am plâns. Am plâns mai tare şi mai mult decât am făcut-o vreodată. Pentru că acel băiețel mic, cu un suflet și o viață înaintea sa, a fost ucis iar eu am privit filmul.

Şi era doar unul dintre sutele de milioane de copii care au fost uciși prin avort.

Când, în sfârşit, m-am oprit din plâns, am realizat că noul meu loc de muncă era prea mare pentru mine. Uram avortul. Îmi uram serviciul.

Mi-am urât slujba pentru aproximativ cinci ore. Și apoi, brusc, am realizat că munca mea era crucială. Aveam ceva de făcut, aveam un rol alături de LifeSiteNews.

Cam la o lună după ce am văzut înregistrarea, am avut o mică contribuție, împreună cu colegii mei de la LifeSiteNews, în salvarea vieții unei fetițe în Nevada.

În acea zi mi-am iubit munca.

Aceea a fost ziua în care am realizat de ce eu cred în ceea ce fac. Mi-am dat seama că mișcarea pro-viață este o mișcare de salvare.

LifeSiteNews spune adevărul. Adevărul deschide ochii, schimbă inimile. Adevărul despre ce s-a întâmplat cu acel băiețel, a cărui ucidere a fost filmată în urmă cu aproape treizeci de ani, m-a schimbat de la un „pro-condamnat pe viață apatic” într-un activist pro-viață.

Fiecare dintre noi are ceva de făcut pentru a pune capăt avortului și a salva vieți omenești.

Care este rolul tău?

Sper că şi tu crezi în salvarea vieții și puterea modelatoare a culturii adevărului.

Și sper că vei sprijini serviciul din sluja adevărului al sitului LifeSiteNews prin donaţia ta generoasă de azi. Pentru că am văzut că primul lucru cu care începe salvarea de vieți este spunerea adevărului.

Chiar acum suntem în mijlocul unei campanii de strângere de fonduri. Trebuie să strângem un minim de 150.000 dolari până la 1 octombrie, pur și simplu pentru a menține funcţională această organizație. Te rog, fii generos atât cât îţi permiţi.

Vreau să îţi mulțumesc din adâncul inimii pentru sprijinul, încurajările și rugăciunile tale. Avem nevoie de ele.

Dumnezeu să te binecuvânteze!

Rebekah O'Brien
Social Media Coordinator
LifeSiteNews.com

Sursă: LifeSiteNews

Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com