„Sunt cu un băiat de 5 ani şi nu s-a întâmplat nimic între noi niciodată." / Mii de tineri îşi păstrează fecioria până la căsătorie

joi, 14 august 2014

| | |

foto: http://www.freedigitalphotos.net


Emanuela: „Sunt cu un băiat de 5 ani şi nu s-a întâmplat nimic între noi niciodată."

Dragilor, Dumnezeu este mare şi nu putem noi înţelege căile Lui. Eu sunt cu un băiat de 5 ani şi nu s-a întâmplat nimic între noi niciodată, deşi ocazii au fost şi am ajuns până la punctul de a se întâmpla şi nu s-a mai întâmplat. 

El şi-a început viaţa sexuală înaintea mea, iar când m-a întâlnit pe mine aşa categorică, a fost pentru el un șoc. Eu plângeam la rugăciune mereu şi mă rugam ca Măicuţa Domnului să se îndure de noi. El nu înţelegea de ce? De ce? „Că e normal” zicea, și „ce legătură are asta cu Dumnezeu?” Mă făcea şi să râd şi eu mereu îi explicam şi îi spuneam.

O forţă inexplicabila mereu a preluat controlul meu şi m-am lăsat în voia Lui căci singură nu puteam să mai lupt.

Iată că sunt 5 ani, în care unii zic că sunt nebună, nu sunt normală; au trecut ca o clipă, am fost departe unul de celălalt şi suntem, nu s-a întâmplat nimic între noi şi nu trec două zile maxim fără să mă audă, să mă sune. Prin toate testele prin care am trecut (departe, aproape, ispitiţi, încercaţi de greutăţi cu familiile noastre, tăvăliţi prin toate neajunsurile) şi încă lupta nu a încetat, ba e şi mai apriga acum. De curând vroia să ne mutăm împreună. „Nu!” I-am propus să ne căsătorim, el: „Nu încă!” I-am spus că o să plec din ţară.„Da!” A zis că aşteaptă.

Dar cine ştie ce o să mai fie, de vom fi până la urma împreună sau nu, căci l-am iubit şi îl iubesc mult, până la Dumnezeu! Dar.. nimic nu e întâmplător dragilor. E foarte important să ştim ceea ce vrem în viaţă şi puţini înţeleg asta.
(Emanuela)


Mulțumim Asociaţiei Ortodoxia Tinerilor pentru amabilitatea de a ne fi permis reproducerea unor fragmente din cartea „Mii de tineri îşi păstrează astăzi fecioria până la căsătorie”.

Dacă doriți să trimiteți o mărturie personală, vă rugăm să o faceți, noi asumându-ne sarcina de a o transmite și portalului ortodoxiatinerilor.ro, care a inițiat această campanie.