Discurs incredibil, în ritm de tobe, pentru cei 3.315 copii avortați zilnic în America

vineri, 14 martie 2014

| | |
)

Un nou clip video ne oferă o perspectivă diferită cu privire la cele aproximativ 3.315 vieți curmate zilnic prin avort în America.

Clipul "Listen to the Beat" ("Ascultă ritmul"), postat pe YouTube de ProLiferation, prezintă un discurs pe fundalul a 3.315 bătăi de tobă, ce reprezintă bătăile inimilor bebelușilor ucişi zilnic prin avort.

Vorbitorul din clip este Josiah, care a fost la un pas de a fi ucis în Coreea, la 8 săptămâni de sarcină, prin chiuretaj, o procedură ce presupune dezmembrarea copilului nenăscut.

Iată discursul acestuia:

„America nu mai acordă valoare vieții umane. Un cimitir cu cadavre dezmembrate te duce cu gândul la un complot al strigoilor, dar în realitate nu e decât o zi obişnuită în agenda celor de la Planned Parenthood. Americii pare să îi pese mai mult de strigoi decât de cei nenăscuți.

Zilnic, bătăile inimii se opresc în mii de trupuşoare. Ascultați-le.

Dar apărarea vieţii a început; mai este încă speranță. Cine sunt eu? Sunt unul dintre voi. Gândiți-vă la acest adevăr: Dacă ai ajuns la vârsta la care poți folosi Internetul, e pentru că ai supraviețuit, în ciuda aprobării pe care guvernul a dat-o pentru uciderea ta...

Dar generația Internetului face mai mult decât să asculte retorica unui profesor de educație sexuală. Ne subestimați dacă credeţi că folosim Internetul doar pentru SnapChat și Instagram. Pentru că noi descoperim adevărul. Iar adevărul este acesta:

Cel mai important cuvânt din sintagma „drepturile omului” este „omul”. Și le spune tuturor acest adevăr.

Unii vor afirma că nu ai dreptul să-ţi spui părerea despre subiect. Dacă aşa este, atunci cine sunt eu? Cred că am şi eu dreptul să vorbesc. Cred că am valoare acum, la fel cum aveam și înainte ca doctorul să pătrundă în pântecele mamei mele la 8 săptămâni de sarcină si să mă scoată afară bucată cu bucată. Nu știu de ce doctorul s-a oprit. Nu știu dacă exista un frate geamăn în uter împreună cu mine. Nu știu cine eram. Dar știu cine sunt și ştiu că am valoare. Așa că ascultați bătăile.”

Discursul este urmat de o secvență cutremurătoare de bătăi de tobă, în număr totală de 3.315.

Apoi vorbitorul încheie cu remarca amară:

„Dacă crezi că au fost prea multe bătăi, prea multe vieţi pierdute, privește clipul și mâine. Pentru că se va întâmpla din nou”.



Traducere: Alexandra Maria Vieru

Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com