Patriarhul Ilia al II-lea al Bisericii Ortodoxe din Georgia a botezat 659 de copii

miercuri, 3 februarie 2016

| | |

Pe 19 ianuarie 2016 de sărbătoarea Bobotezei în catedrala Sfânta Treime din Tbilisi a avut loc pentru a 42-a oara botezul în masă al bebeluşilor. Patriarhul Catolicos al Georgiei a devenit naşul de botez pentru 659 de copii.

În 2008 Patriarhul Ilia a anunţat că el va fi naşul pentru al treilea şi următorii copii din familiile în care părinţii trăiesc cununaţi.

Aceasta decizie a fost luată din cauza natalităţii scăzute din Georgia.

În legătură cu aceasta mulţi îşi amintesc o istorie pe care a povestit-o cândva părintele Gavriil (Urghebadze): „M-am rugat mult pentru înmulţirea poporului georgian. Noaptea am avut o vedenie: au venit la mine câţiva bărbaţi şi m-au dus într-o clădire albă. Camera era învăluită în întuneric, nu se vedeau nici măcar pereţii. Când ochii mi s-au obişnuit am văzut mulţi copii murdari de sânge! Erau aruncaţi pe jos. M-am ridicat pe vârfuri. Îndată s-a auzit un glas puternic: „Apropiaţi-vă! Apropiaţi-vă!” M-am gândit ca probabil se apropie conducătorul celor care mă duseseră acolo. S-a deschis uşa şi am văzut-o pe Preasfânta Născătoare de Dumnezeu înconjurată de îngeri! Ea s-a apropiat de mine şi mi-a spus: Tu te rogi pentru înmulţirea poporului georgian? Apoi a arătat spre podea și cu un glas puternic mi-a spus: „Gavriil! Crezi că aşa se poate înmulţi poporul?” Apoi a plecat”.


După spusele Patriarhului mulţi bebluşi botezaţi de el sunt copii care au fost salvaţi de la avort.

Binecuvântarea patriarhului îi face pe mulţi să renunţe la ideea de a avorta. A te înrudi cu Patriarhul este o adevărată fericire pentru familiile din Georgia, dintre care multe ajung să fie numeroase.

În prezent se înregistrează o îmbunătăţire a natalităţii în ţară. Până în prezent, patriarhul Ilia al doilea a botezat peste 27.300 de copii.