Însărcinată la 16 ani, a ales să păstreze copilul

miercuri, 22 aprilie 2015

| | |



Într-un videoclip emoţionant, o tânără mamă îşi împărtăşeşte povestea despre aflarea veştii că este însărcinată la doar 16 ani. Darby şi-a făcut un test de sarcină acasă şi a fost într-o stare de negare, ca şi cum rezultatul pozitiv al testului ar fi fost o glumă.

Despre vizita la doctor:

“Nu-mi venea să cred că totuşi este adevărat. Era ceva de genul <ha,ha ce amuzant, bună glumă>” Dar, mai târziu, când am intrat în cabinetul doctorului pentru răspunsul oficial <da, eşti însarcinată>, acela a fost momentul când lacrimile nu se mai opreau şi emoţiile mă copleşeau.

Despre discuţia cu medicul care a ajutat-o să ia uşor o decizie:

“Am avut multe paciente care au fost în locul tău şi care au regretat decizia de a face avort”, i-a spus doctorul. “Dar nu am întâlnit nicio mamă care să fi regretat aducerea pe lume a unui copil ”

Aceste cuvinte au emoţionat-o pe Darby şi a decis că să nu facă avort.

“Este uimitor cum poţi iubi atât de mult pe cineva aşa de mic”, povesteşte tânără mamă vizibil schimbată de micuţul ghemotoc pe care îl ţine în braţe.

Nu-mi pot imagina să nu-l am azi aici cu mine şi ce aş fi făcut dacă nu ar fi fost prezent în viaţa mea. Cred că aş fi fost pierdută....şi gândindu-mă la acest noiembrie, unde ar fi fost bebeluşul meu? Viaţa e un dar minunat. Cred că nu trebuie să punem la îndoială sau să ne imaginăm că noi putem decide dreptul la viaţă.”

Traducere: Mihaela Dincă Ceauşescu

Dacă doriți să traduceți ca voluntar articole pro-viaţă din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă, vă rugăm să ne  scrieţi pe adresa provalorimedia@gmail.com
În afară de traducerea unor articole avem nevoie şi de voluntari care să realizeze prescurtări în limba română ale unor articole din engleză. Mai multe detalii le puteţi afla aici.
De asemenea, căutăm corespondent voluntar pentru Republica Moldova.